Förväntansfull...

Tanken var att blogga igår, men när jaghade möjlighet så var jag för trött. Tänkte jag gör det senare, men det blev aldrig senare.. Somnade på soffan strax efter jag lagt mig där & vaknade vid 4.30 på morgonen med lampor, dator & TV på! Usch vad jag tycker det är jobbigt!! Men masade mig till sängen sov några timmar till...

Var iväg till Inger igår som har skapat min vinröda westernklänning. Den har blivit lite förstor så behövde sy in den lite grann. Lisa var med för att få pröva sin blivande första westernklänning! =0)
Vi fikade lite tillsammans först & Bazze var med såklart. Medans Nellie fick paus hemma hos Laila... Dom bor i ett mycket gulligt hus! Det ser ut som Bamses farmors lilla hus...



Mycket mysig miljö.. Tyvärr skulle inte jag kunna bo i ett hus som detta, med tanke på vägen upp dit.. =0(


 


Man får nästan lite svindel när man tittar ner, men fint är det! Kanske inte bilarna som står där..


Lisa´s klänning kommer bli så fin!
Tyvärr så tog jag inga bilder, vet inte vad jag tänkte...? Tog bilder på huset, men inte på det vi var där för... Blev helt uppslukad i det vi diskuterade & hur vi skulle göra med min klänning.. Ja ja ni får se bilder sen när det är klart... Bild på mina har ni sett tidigare inlägg, de som missade det kan jag lägga ut den igen.


Sen vart det en powernap på soffan vid stallet...

Lisa & Freja var med mig hem, hämtade upp Frida efter hon varit på bio. Så det vart en lång dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0