Migrän, migrän & åter migrän!

 som härjar igen!!..

Det är anldeningen att jag inte kunde blogga igår. I fredags var jag borta hela dagen & sov i Trapper huset.

Den tar över fullständigt!! Fick alldeles för lite sömn i fredags & det fick jag betala för ordentligt igår & idag!! Det var rätt ok under förmiddagen men smällen kom på eftermiddagen & det var inget som hjälpte! Jag provade allt!! Så har sovit från & till nu sen igår eftermiddag, fast det är bättre idag så ligger det å lurar hela tiden. Så håller mig lugn idag.

Fast jag ska iväg en sväng, fira min farmor & faster som fyller idag & min kusin som fyller i morgon men vi tar allt på en & samma dag. Så vi får se hur jag orkar med det?.. Men gör ett försök i alla fall.

Det går nog bra så länge det inte blir för högljudda. Vet dock att min släkt har svårt med att hålla en lagom ljudnivå.. Det blir lätt högljutt & livat.. ;0)

Vi får se om jag orkar blogga när jag kommer hem, gör jag inte det vet ni varför..

Hoppas ni har haft en bra helg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0