Inte lika roligt dagen efter...

Idag är det mycket kämpigt!

Spår efter gårdagen.. Vakande med ont i ryggen, det är inte roligt! Sen upp, försöka göra mina måsten... Låg ett tag på soffan men det vart för olidligt! Men en stund på spikmattan gjorde livet lite lättare igen... Men det kommer tillbaka efter tiden går. Så tar en timme i taget just nu!

Får handla imorgon, jag klarar mig som tur är. Värre med kattmaten, men det löser sig alltid!

Har letat ihjäl mig efter en räkning som har jag har förlagt! Har ett ställe där jag lägger alla på eftersom jag får dom. Men denna är bara spårlöst borta!? Har skickat en mail nu, så får se om jag får en ny eller åtminstone faktura numret så jag kan betala den!

Man slår knut på sig själv! Fattar inte!!

Det gör ju inte huvudvärken lindrigare... Nu ska jag lägga mig ner igen, för det här gör mig inte bättre.. =0(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0