190 km/tim!!!!

Phuu...

Nu har jag gjort allt för idag som jag kan.. Handlat, lämnat in närvarorapport till AF, införskaffat en luftpump så jag slipper ligga på backen.. ;0)

Fylla på med lite energi, en kaffe & mazarin :P

Var förbi på gården, hann med en kaffe, hämtade hem filtar så jag slipper frysa..
Hem, klippa gräset, vila, börja packa, tvätta, hänga tvätt, leta saker som fått ben??!!!


Lisa hämtade "Frejan" som åkte med mig hem när jag var uppe vid gården.. Felicia kom, mot veterinären. För att undersöka Bazze´s ögon, fick recept mot ögoninflammation. Så nu ska Lisa hjälpa mig att hämta ut salvan imorgon, så Felicia kan behandla dom på honom tills jag kommer hem!

Grilla, äta, diska!

Packa, packa, packa!

PHUUU!!!!

Nu sitter jag i soffan, ont överallt! Konstigt?! Eller inte.... Ögonen värker.. Funderar på om de är något jag har glömt??

Ja ni undrar vad håller hon på med, vart ska hon någonstans?
Jag åker på en countryfestival imorgon bitti är borta tills på söndag. Så min syster bor hos mig när jag är borta & tar hand om djuren & huset =0)

Så med det kan jag känna mig lugn!

Djuren har sällskap & hon...

Nu måste jag natta, vi hörs! Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0