Sov, sova, sovit...

Det har varit en konstig dag idag.

När jag låg på spikmattan igår så somande jag som vanligt, minns knappt att jag hade tagit bort den visste inte sen när jag vaknat om jag hade drömt..  Sov mycket & länge, hade fortsatt om jag inte blivit väckt av telefonen. Var helt slut, minst sagt!! Det blev 16 timmar & det gör man inte om inte kroppen behöver det. Det har blivit lite för mycket för den senaste tiden.

Vart chockad av att se hur mycket klockan var! Men nu orkar jag med morgondagen istället. Så har inte gjort någonting idag, utan dagen har fortsatt med mera vila.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, mitt huvud är tomt.. Ska lägga mig nu igen, imorgon väntar valborgsmässoafton. Ruedee & hennes barn kommer hit...

Vad ska du hitta på imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0