Mycket som behövs göras...

Det blev bättre av att få lite frisk luft.

Tog en tablett diklofenak så huvudvärken skulle försvinna. Vi var väl ute 1 timme kanske & njöt av den friska våren. Sopade av plattorna på baksidan, dels för att få fint & sen för att hundarna inte ska släpa med sig allt in. Det var ju både grenar, hundhår, löv, jord osv... Men nu ser det mycket bättre ut.

Sen är det gräsmattan som behövs göras något åt. Behöver få hjälp med att kratta den, inte för att den är gigantisk men orkar helt enkelt inte. Sen skulle jag behöva så nytt gräs på en större del.. Där det är mer jord idag än gräs. Men vet inte hur jag ska lösa det när inte hundarna kan vara där.. Vet inte om den delen går att stänga av på någe sätt?
Ja, jag får ta tag i det en annan gång ;)

Nu har jag suttit i soffan för att försöka koppla av. Men det går inge vidare då värken härjar! Då är det svårt att njuta.. Så det blir en tidig kväll & spikmatta. Men hoppas jag inte somnar på den i kväll som igår. Det gör SÅ ont sen när man vaknar!

Det är nog allt som kommer efter den sömnlösa natten, om jag får gissa...

Har ingen plan för imorgon, men hoppas på sol så man kan njuta i solen med en kaffe & lite lek med hundarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0