En jobbig dag! Nu går man på pencilin oxå!

Vart en jobbig dag idag!

Som sagt fick jag inte många timmars sömn inatt! Var tvungen att kliva upp mellan 8 & 9 på morgonen för att ringa till läkaren. Så det var bara att göra, känndes inte som jag hade sovit en blund! När jag ringt dit ville dom att jag skulle komma innan klockan 12 så det vara bara att packa sig iväg.

Sen efter jag varit där & väntade på att få svar så hälsade vi på R, fick fika & hembakat :) Mycket gott!
Då fick jag veta att jag ska gå på pencilin i några dagar framöver...

Here we go again!!

Har för länge sen tappat räkningen till hur många urinvägsinfektioner jag har haft. Så man kan det utan & innan till... Tyvärr!

Innan jag tog mig till apoteket passade ja på att hälsa på L & min kompis ;) Gud så stor man kan bli på kort tid!!
Så då vart det kaffe igen & skvaller ;) Men sen var jag helt slut så då var det bara att ta sig hem efter apoteket..

När jag kom hem sen & såg disken som har byggts på sen förra söndagen fick jag panik. Men har inte haft orken att ta tag i den tidigare... Men nu var jag tvungen, för det är inte kul när den blir stående, börjar lukta! Så nu är den borta i alla fall.

Men nu blir det soffan för hela slanten resten av kvällen!

För i morogn ska min nya tvättmaskin komma. Då ringer dom på morgonen & meddelar när dom kommer..! Så det finns en viss risk för att det blir tidigt oxå.

Nu känns det som att jag ska behöva kryckorna igen för att ta mig fram, kan knappt gå!!!!




Kommentarer
Postat av: Peter A........

Penicillin ???



Ska du aldrig få va frisk...:(



Krya på dig Vännen...;)

2009-09-14 @ 21:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0