Nu är dogsen fina :)

Nu idag har jag äntligen gjort slag i saken & trimmat hundarnas öron & briinga. Det var väl behövligt! Så nu är dom såå fina!!

Jag får ta en bit i taget, för om jag gör allt ihop så går det rent sagt åt helvete!! Så då tar man som sagt lite i taget...
Det är viktigt att man håller efter med deras öronen, eftersom deras ras är sådan att dom har hängade öronen & det växer en hel del hår på insidan. Det som händer är att det är tätt hela tiden & tar man inte bort håret som jag har gjort får dom lätt problem... Så det är inte bara en fix idé som vissa tror. Utan för hundarnas skull! Så nu klarar dom sig ett tag till igen :)

 

Bazze innan...

 



Bazze efter... Fin eller hur ;)



Nu är det nästa man/kvinna till rakning ;)

Min prinsessa Nellie
Innan..



Nellie efter sötaste i byn ;)







Kommentarer
Postat av: Peter A........

Fina som vanlgt...Lika fina som .. ;)

Ha de gott.....;)

2009-09-16 @ 01:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0