Nu har tvättmaskinen sagt upp sig!

Idag var det tvätt dag. Sätter på maskinen innan jag åker iväg. När jag kommer hem så går den fortfarande efter 4½ tim!! Tänker att det kanske har varit strömavbrott, men efter timme till så är den inte klar än?! Så kollar i instruktionsboken, sätter på ett annat program för att den ska tömma & centrufigera. Men när jag kommer hem igen efter ha  varit hos mamma är tvätten fortfarande dyngsur!!

Då när jag försöker på nytt, händer ingenting! Så nu är den helt trasig!! Så j*vla drygt!! Så måste ringa hyresvärden i morgon så förhoppningsvis så får jag kanske en ny nästa vecka. För denna har stått här sen det byggdes i början av -90 talet! Så´man kan väl säga att det är dax! Men vad gör man när allt är smutsigt & man är beroende utav en tvättmaskin!?

Utsatt blir man i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0