HERE WE GO AGAIN!!!

HERE WE GO AGIAN!!!

Jaha, så var det dax igen... Det verkar inte bättre än att jag har fått tillbaka urinvägsinfektionen!

Hade för 1 vecka sedan & då fick  ja antibiotika. Men bara för 3 dagar, vilket jag tyckte var mycket konstigt. För det har jag aldrig varit med om tidigare... Kankse är något nytt?? Vad vet jag....? Men fick 14 st tab. så med rådfrågning så åt jag alla, vilket blir nästan hela 5 dagar.

Då sa dom ja du får höra av dig om du inte blir bättre...

1 ½ vecka höll det!!!

Nu har jag förmoligen fått tillbaka de igen... Kände igår kväll att jag började få ont i halsen igen, sen i morse vaknar jag av att jag är kissnödig. & när det gäller mig så händer det en på miljonen! Ja sen har jag dom vanliga symtomen. Jag har ju urinvägsinfektion som andra människor har förkylning...

Så har tid nu idag på förmiddagen till en doktor. Får se hur det går & om dom skickar en odling på det denna gång??...


Kommentarer
Postat av: Renée

Hört att man ska dricka tranbärssaft om man har mkt sånt. Kanske hjälper??? Vad vet jag, alla tips är bra eller hur! Hoppas dom tar en odling så du blir av med skiten, kram

2009-09-30 @ 09:29:43
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0