Tarzan på bättringsväg

Tarzan mår något bättre :)

Han är fortfarande inne, för jag vill inte släppa ut honom & riskera att han gömmer sig. Så då är det säkrast att hålla honom inne...

Det ser bättre ut nu :) Så det glädjer mig för det visar oxå att han mår bra. Jag har behandlat honom med Stecolid salva, helt suverän!! Så det verkar i dax läget som om han inte behöver någon antibiotika. Men det varar lite & vetskar sig fortfarande. Men försöker hålla det öppet så att det läker innefrån.

Skämmer bort honom med tonfisk nu, eftersom jag tvingar honom att vara inne, vilket han inte har någon lust med!

Så håll tummarna nu för att det ska gå åt rätt håll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0