Underbart att se alla igen

Igår var jag & träffade min kära vänner som sagt som jag har gått en kurs tillsammans med. Om ni inte vet vad KASAM är så har jag gjort ett inlägg om det tidigare Står under Katogorin: Ehlers-Danlos syndrom, Rubriken: KASAM. Så där kan ni läsa mer om den.

Tyvärr vart vi inte så många som vi hade hoppats på, men det var i alla fall 5st av 9. Vi försöker ses en gång i månaden nu, men det känns som evigheter i alla fall. Vi har alltid så mycket att prata om. Men vi pratar inte bara & fikar utan det händer det att vi gör utflykter & andra saker. Vi försöker även hjälpas åt med allt möjligt mellan varandra & i den mån det går, jabyta tjänster. Alla är ju duktiga på olika sätt & vi har ju olika utbildningar allaihopa. Vilket är mycket roligt, för ma kan alltid lära sig något nytt :D

Det vart väl säkert 3½-4 timmar innan jag åkte hem...

Var helt slut efter det, det får man igen för idag :( Det är straffet dagen efter! Men det är livet med EDS. Så man kan inget göra åt det :( Det är tur att man får så mycket av att ses, så det är värt varenda sekund!

Tack alla som var där! Saknade er som inte var där, hoppas vi ses nästa gång! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0