Ons 21/10 Fulldag, med massa action!

Ons 21/10

Det hände mycket under denna dag.... Ibland så gör man ingenting, är bara hemma själv. Sen nästa dag händer det massor & besök av många :D Jag fick ta hand om min lilla kompis N idag till min ära :D Hanns mamma var tvungen att åka till sjukhuset & då fick ja ta över. Vilket inte gör mig någonting eftersom han är världens snällaste & hur goo som helst!

Ringde till J så hon & sonen kom över på en fika med oss. Trevligt, trevligt lite svårt att få sitta still när man har två små omkring sig en som har hur mycket energi som helst & nästa som ska matas & bytas på. Men gör inte mig mycket för det är roligt när det händer saker & man får sina goda skratt. 

Men när L fick för mycket energi inne så gick vi ut i parken så han & hundarna fick springa & leka av sig :D

Sen fick jag sällskap till middagen, satt ute helt galet! I slutet av okt, inte för att det var varmt precis... N låg & sov så det passade bra. 

Men jaja, det var väl helt ok...


Större & större blir han lillkillen.. Väger nu dryga 6 kg.


 

På kvällen sen kom L & W, N`s mamma & storasyster, då vart det en till fika. 

När dom sen åkte kom E hem till mig & vi tittade på en film, som även blev kvar under natten. Så var inte helt ensam med N som oxå vart kvar. Även om det var jag som hade ansvaret & gjorde allt. Men det kan vara skönt & trevligt med sällskap. 

Så tror att under denna dag sammanlagt hade jag fyra olika mat & fika sällskap inte illa ;)

Det vart inte mycket sömn.... Sov ca 3 tim sammanlagt, för efter N hade ätit vid 03.30 så höll han mig vaken.. Så är det med dom små, bara att gilla läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0