ÄNTLIGEN!!! Mer än ett ½ år sen sist...

Dålig start på dagen men ett bra avslut på lördagskvällen :D

Var uppe tidigt i morse & det är aldirg en hit för mig! Men sen åkte jag & L för att hälsa på ett par vänner... Vi satt runt brasan, drack kaffe & snackade allt mellan himmel & jord :P

Sen efter det stressade vi tillbaka till stallet... Tänkte att jag skulle åka med dit en sväng för att sen hem & vila.. Men så vart inte fallet. Utan jag hamnade på en hästrygg istället :D Den senaste ankomsten.. Så jag L & L tog en tur i skogen & mina hundar såklart!

Inte det bästa vädret men det gör ingenting, för när man är i naturen så spelar det ingen roll, bara man klär sig för rätt väder... Var helt slut när jag kom tillbaka, men det var värt varenda sekund!! Var över ett ½ år sen jag red så det var mer än på tiden att jag fick göra det!! Har längtat sååå länge nu!!! Skulle vara kul om man åtminstände kunde ta sig ut 1 gång i veckan för då blir man inte besviken om det inte går mer & mår man ok så är det ett plus om det blir fler gånger.. :D



Sen var det raka vägen hem till kusin som blev tonåring idag! Helt otroligt att tiden går såå fort. Men så är det här i livet så det gäller att ta vara på dom stunderna man har.... Det bjöds på smörgårdstårta, mums ;P

Så nu är man lagom mör i kroppen... Men kan sova lääänge i morgon :D Så det är tur det...!

Nu måste jag lägga mig ner igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0