Vart en bra fredag till slut...

Var upp till stallet för att hundarna skulle få leka, passade då på att ta en fika..
Dom hade mycket kul när dom sprang & jaga varandra.

Shit vad kallt det har blivit ute!! Satte på mig ett par ankelstrumpor, men det skulle jag inte ha gjort. För det blåste upp under byxorna på benen. Så det gör jag inte om..! Jag som alltid fryser det var ju bara förnamnet!! Ja ja nog om det...

Jag fickade där i alla fall som sagt & snackade skit innan jag skulle åka till R som hade bjudit mig på middag ikväll :D

Det var mycket gott, vi åt tacos :D Vet inte en snär jag åt det senast?? Men gott var det i alla fall som sagt. Till efterrätt åt vi choklad glass med nötter & mashmallows i, mums! Mendans vi åt det tittade vi såklart på idol!

Apropå Idol så vet jag inte om höll med juryn ang deras val av wild card?! Jag har flwr favoriter bland killarna än bland tjejerna.. Så dom har jag inte så mycket att säga om mer än att det var rätt att Reza skulle gå vidare.. Bra var det oxå att Eddie fick en till chans. Men att Nicklas gick vidare var ingen bra idé enligt min åsikt! Tyckte antingen Rasmus eller Carl skulle fått en andra chans. Men det fick dom inte :( Så vad händer med dom nu??...

Vilka tyckte ni skulle ha gått vidare?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0