Strul med mitt tillstånd!

Just det fick ett brev idag från kommunen. Det var ang min ansökan om P- tillstånd. Jag har nu fyllt i papperna & skickat med ett foto som man ska. För en lång tid sedan kollade jag om min läkare hade fyllt i dom. Då hade hon redan skickat in dom. Men nu hävdar denna kvinna att hon inte fått något. Så hon måste ha ett för att kunna behandla mitt ärende. SÅ nu dröjer det ytterligare innan jag vet...

Typiskt att papper ska komma bort. Fattar inte, eftersom det står i min journal att det är ifyllt & skickat men det finns inte där... Ringde min läkare, men det var kö. Orkade verkligen inte stå i den kön idag! Så får försöka ta det i morgon istället...


Kommentarer
Postat av: Renée

Men vilken jäkla otur!!! Hoppas det inte dröjer för länge iallafall. Det är så skönt att kunna parkera nära! KRAM

2009-11-20 @ 09:37:12
URL: http://www.rej74.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0