Lyx för mig, är de det för dig?

Har bokstavligen legat på soffan hela dagen!

Mer än väl behövligt. Inte en dag för tidigt... Ett måste för att få kraft igen & kunna orka med. Har myst med hundarna på soffan :P De är lyx för dom, men även för mig. De finns inte mycket som slår att kramas med dom & få kärlek. Tror att dom flesta håller med mig som har hund själv..? Det är en lyx för mig att ha dom! ♥

Apropå hundar så löper Nellie nu. Så det blir att hålla isär dom nu när man inte är med. Bazze är inte intresserad än... Så än så länge är det ganska lugnt. Men har åtminstånde en som kan hjälpa mig om det skulle behövas. Förra omgången var han borta hos en go vän under de 3 värsta dygnen. Men de var de oxå... Så hoppas att de ska gå lika bra denna gång. Är inte orolig. Som det är nu så håller ja isär dom på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0