Filmkväll!

Idag har jag skjutsat S till doktorn men lilla Theo :D

Hennes bil gick sönder så hon tar sig ingenstans, så då får man ställa upp... Nu sitter jag här, ska snart baka en kladdkaka till oss som vi kan äta sen är vi ska titta på film. Vi har hyrt 2 st som vi ska se senare.

Längtar!


Har sett dom andra filmer, dom var riktigt bra! Så hoppas denna är det oxå.
Gillar denna typen av filmer, i och för sig tittar jag på det mesta förutom science fiction.
Dom har jag sååå svårt för att titta på & förstå.


Den senaste av Wallander filmerna, tror oxå denna ska vara bra. Det har även dessa andra jag sett varit.

Berättar senare vad jag tyckte om dom....

Nej nu måste jag baka om vi ska hinna se filmerna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0