En lugn men händelserik dag.

Power nap hade jag tänkt mig, men inte Theo...

Dessutom så skulle han absolut sitta upp oxå! Bestämd liten kille...

Tog en promenad med hundarna i leran.. Det är lera här precis överallt, så man ser ut där efter inkl hundar & bil! Så det blir sanering i morgon när man kommer hem. Men vi var ju tvugna att njuta av det fina vädret idag som var.... För det vet man ju aldirg när det kommer igen?!




Medans syster yster var borta så bakade jag & Theo en kladdkaka. Ja eller jag försökte baka medans han knorrade & jag var tvungen att bära honom.. Så det var inte så lätt att baka men det gick :D Allt går bara man vill & är tillräckligt sugen :P Det fanns inger ströbröd heller så fick göra mitt egna, som sagt allt går...

 
Den här mobila leksaken är en speldosa & snurrar oxå, så tänkte att han kunde ligga där medans jag gjorde det sista på kakan, men det tyckte inte han... Men han var väldigt söt när han låg & tittade på djuren som snurrade runt.. Den korta stunden han var nöjd.

Vi hann dock inte börja med maten... Men den gjorde S medans jag passa bebis. När vi hade ätit åkte vi iväg å hämtade S nya katter Wilma & Jack eller vad han nu ska heta...? Dom är inte så sociala än så det är lite svårt, men det blir nog bra de med tiden...

Dom har legat bakom soffan hela kvällen, tills ja jagade fram dom nu & stängde in dom i badrummet under natten. Är lite rädd för Wilma när hon spottar & fräser, hon är ju rädd för oss & det gjorde att hon hoppade rakt upp mot mitt ansikte när jag sträckte mig för att ta henne, vi flög åt varsitt håll!

Vi har tittat på 2 filmer den första såg jag inte mycket utav... Den 2:a vart ja lite bättre, har sett filmen tidigare.. Den heter just my luck, med Lindsay Lohan & Chris Pine. Komedi från 2006. Lagom film att se en kväll då man känner sig liten trött & vissen... Som denna.



Nu återstår det att sova, alla andra gör det redan... Känner att ögonen trillar igen.

En sak att tänka på: Om man bara fokuserar på misstagen så missar man det roliga!

GOD NATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0