Att kämpa motströms är inte lätt!

Väcktes utav att Bazze skällde i morse!

Vet inte vad han skällde åt, det lät på honom som om någon skulle ha kommit in i hallen. Men det var ingen & jag kunde inte höra någonting...? Men dom hör ju så mycket som inte vi har någon aning om vad det är för något.

Shit vad trött jag var igår & ont jag hade i kroppen efter bilresan hem! Sista biten jag skulle köra igår var på gränsen att jag klarade. Stannade till & hämtade upp Bazze som jag berättade, sen handlade jag mjölk innan jag åkte hem. Då har jag drygt 1 mil att köra, men det kvar på vippen att jag klarade det! För jag var så sjukt TRÖTT! Men jag ville ju bara hem, men borde kanske ha tagit en power nap hos R.

Men man tycker inte att det ska vara så farligt & att man ska klara att köra den lilla biten hem. Jag klarade mig hem i alla fall....

Nu sitter jag å titta på Efter tio. Det handlar om människor som har speciella historier & man får kämpa. Jag känner igen mig väldigt väl! Eftersom jag har också min speciella historia & fått kämpa väldigt mycket & kämpar mycket i motströms. Både med nära, kära & myndigheter. Man ska försöka få människor att förstå, vilket inte är lätt. Till stor del att det inte SYNS på mig! Sen är det så diffust, svårt att förklara när dom frågar var det är för "fel" på mig. Så ska man lära sig själv att leva med det & kämpa sig igenom vardagen var det innebär.

det går att berätta & prata hur mycket som helst om detta! Men ska inte bli långrandig nu...

Dom berättar om hur andra människor har svårt att tro en & förstå en. Ja helt enkelt det jag skriver om här i bloggen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0