Tack Ruedee, Kim & Simon....

Nu sitter jag i min soffa, jättetrött & värk så borde sova nu....
Men har fastnat vid datorn....
Har haft mycket kul, & äntligen vart den där fotograferingen av =0)
Tack Elin igen ♥

Idag har mig ögonsten kommit hem =0), skönt!
Lite lugnare nu... Skönt!
Han kan koppla av & piper inte.
Men kommer hålla isär dom i natt!
Nu säger Nellie ifrån också.
Tack Ruedee, Kim & Simon för all hjälp! ♥

Min dator sog såklart så var tvungen att starta om igen.......
Längtar tills morgondagen då jag får mina bilder :P
Så spännande, Elin säger att dom är fina. Så litar på det.

Nu är klockan 03.05 igen....
Känns nu som om jag har grus i ögonen & det börjar ljusna ute.
Hundarna ligger med mig i soffan & sover nu.
& jag ska flytta mig till sängen.....


Denna bild är tagen tidigare... Men såå mysigt... Ärlig KÄRLEK!  ♥

Djuren kan man alltid lita på när det gäller att vara ärlig.

Det blir mina avslutande ord idag/natt/morgon, eller vad det nu är...


Kommentarer
Postat av: Tanja

sv: hehe. tack så mkt :D

2009-05-24 @ 11:58:00
URL: http://taanjaandersson.blogg.se/
Postat av: emelie

ja, visst är det härligt med havet? :) det är så underbart på sommaren att bara vara! :)

jaså, vad är det för raser? :D



ha det super!

2009-05-24 @ 18:31:44
URL: http://emeliiehansson.blogg.se/
Postat av: Katta & Doriz

Vilken underbar bild!!!!!

Saknar bilder på mig och Doriz. Men det finns ju liksom ingen som tar dem....



Du, får du mina mail eller krånglar det fortfarande??

2009-05-24 @ 22:31:36
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0