Tack till alla som har uppvaktat mig på alla sätt!

Jaha, nu har man fyllt år...
Så nu kan man inte säga att man är närmare 20 längre...
Men 25 är en bra ålder men inte mera nu... ;0)

Har haft en underbar dag...
Massa presenter, en av dom var en skiljevägg. Som ska sättas upp mellan mig & grannen så blir det som ett litet uterum, med ett cafébord till detta, vilket jag har längtat efter sen jag fluttade in för 4år sen en massa andra bra & fina saker... 
Massa vackra blommor, så jag vet inte ens vart jag ska göra av alla....
Åt så mycket smörgårdstårta så jag hade ont i magen..
Men det är som det brukar vara, vart inte så mycket över dock..
Men det räcker till mig i morgonbitti =0)

Tyvärr kunde inte sitta ute så vi trängde ihop oss i köket, vet inte hur många personer vi satt runt bordet samtidigt, men det var så i stort sätt vi satt i knäna på varandra..
"Men finns det hjärterum, så finns det stjärterum."

Oscar, Chris & Alexander var förbi senare för att kolla fotboll men...

Oscar kunde ju inte låta bli att busa med hundarna, här är han ner brottad kan man säga... ;0)
Bazze är överst, Nellie pussar sönder honom.... =0)


Dom älskar Oscar.....

Nu  är klockan sådär mycket igen...
närmare bestämt 04.02...
Har så sjukt ont i magen,nästan som jag hade då jag fick ta bort blintarmen..
Så vet inte hur jag ska somna?!
Men ska göra ett försök nu....


Kommentarer
Postat av: mamma med mera

Hej, ville bara kika in och säga grattis!!!



Hur går det med smärtrehab? har du varit där nå mer? kram p

2009-05-29 @ 11:53:21
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0