Tur att man har snälla grannar =0)

Ja somnade 05.00 igår, börjar bli så trött på detta!
VILL sova!!
Men farmor väckte mig si så där vid 9.30 tiden....
För att planera inför min födelsedag, vilket man är så pigg & vaken på att göra när man sovit ca 4½ timme... NOT!
Bazze hade gnällt lite också & ville att jag skulle kliva upp.
Han har nu sovit i buren i 2 nätter, gått jättebra!
Men då står den i sovrummet & så att han kan se mig, sen trivs han i den också.

Denna dag bestod av att få hjälp med städningen.
& som sådan tur jag har, har jag min ängel Elin ♥
Men hon var på ja, jag vet inte vad för humör?.... Jo flams humör, så det tog 3 ggr så lång tid med allting.
När jag ber henne gå ut & skaka filtarna så tar det låååång tid!!!
Då visar det sig att en annan granne Chris som hon stod & pratade med....
Så för att få henne att få något gjort så fick jag bjuda in honom... ;0)
Han hjälpte också till, mycket snällt!
Första gången vi pratar, sen vi bott grannar i 4år....
Men bättre sent än aldrig :P ;0)
Det vart ganska kul, ja dirigera ut arbete =0)
Jag hjälpte till med det jag kunde såklart!
Mycket tacksam för hjälpen!! Tack Elin & Chris =0)

Men nu är det gjort, fint är det....
Så nu väntar jag på att farmor & farfar ska höra av sig så vi kan åka å handla....
Men det visade sig blivit ett missförstånd så dom handlade själva...
Vilket gör att jag måste in i morgon igen. Trött jag blir!
För att tillföra några varor & åka till apoteket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0