Drama i let´s dance, röstade på fel!

Denna dag har inte varit så mycket mer händelserik än gårdagen...
Mycket trött, så bestämmde mig för att ta det lugnt vilket jag har gjort. Var ut en sväng med hundarna i skogen så dom fick springa av sig. Men min huvudvärk vart värre så gick hem igen.

Tittade såklart på Let´s dance idag, tänkte att det kan nog vara dax att lägga en röst på sina favoriter.
När jag har röstat på Laila & ringer för att rösta på Morgan så ringer jag fel!
Istället röstar jag på Elisabet som är den jag tycker ska få åka hem!!
Hur är det möjligt?!
Så då var jag tvungen att rösta på Laila & Morgan igen.
Sen när Laila står emot Elisabet så tänkte jag att det är inte möjligt att hon får stanna en vecka till!!
Men det verkar ju vara som Tobias säger att hon har 9st liv. Så säker kunde man inte vara!!
Men så belv inte fallet, utan det var Elisabet´s tur idag att lämna programmet.
Men det känns just nu som det kan gå hur som helst nästa vecka.
Men jag har sagt från början att det blir Laila & Morgan i finalen vilket jag också står fast vid.
Men det kommer bli en hård kamp!

Men nu är det dax för kudden nästa, sov gott ♥

Kommentarer
Postat av: Pia - mamma med mera

Hejhej, kikar in här lite då och då men har varit dålig på att lämna kommentarer på slutet. Det beror på att vi ligger inne på sjukhuset. Lucas är nyopererad. Ja jag fattar inte varför Elisabeth fått stanna stanna så länge, håller oxå på Laila!! Hon är sjukt snygg!!! och duktig såklart.



Läste inlägget om att tabletterna inte alltid hjälper. Förstår dig precis.. det är så roligt att läsa din blogg för jag känner igen mig i så mkt och det gör vardagen lite lättare. Att jag faktiskt inte är ensam om detta helvet. Även om jag inte önskar dig detta men du förstår kanske vad jag menar.



Skickar massa styrkekramar till dig!!!

2009-03-15 @ 14:35:49
URL: http://www.pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0