Blir aldrig klok på FK!!!!

Är det inte det ena så är det de andra!!!
Jag blir galen, har inte ens tiden att få ligga ner & vila för allting.
Nu när jag kollade upp mitt konto visade det sig att det fattades en hel del pengar!!!

Lyfter luren, ringer FK frågar vad det är frågan om?!?!?
Då visar det sig att dom skickat ett papper hem till mig ( där jag inte ens befinner mig) som jag måste skriva under att jag har varit sjuk den perioden jag sjukanmält mig & inte varit i arbete.
Det är ta mig fan inte klokt!!!!
Så nu vet ja inte hur många dagar jag måste vänta på dom pengarna?!?!
Räkningarna, ja dom flesta i alla fall skulle varit betalda idag senast.

Kul detta är!! NOT!!!

Hur FAN (ursäkta uttrycket) ska man kunna rehabelitera sig när man måste hela tiden fixa med sådana här saker?!?!

Har ringt till biståndsanläggare nu för att ansöka om personlig assistent så jag förhoppningsvis ska kunna flytta hem någon gång....

Skulle boka en tid hos husläkaren, det fanns inte tid förns i 4 maj. Ja vad ska man säga???.....

Frågade FK om dom fått in något sjukintyg i från läkaren?
FK -Nej det finns inget här.

Det skulle inte förvåna mig ett dugg om det inte ens är skriviet något.
Måste man hålla i allting eller?!?!?
Tyvärr så verkar det inte bättre....

Ledsen för all ilska, men börjar lätt ledsna. Om jag ska kunna gå igen utan hjälpmedel behöver jag inte detta också.
Men det ingår väl?!?

Har haft en hel del idag så detta är vad som blir idag/natt. Men hoppas på att kunna skriva lite mera i morgon också.
Sen börja svara på alla era fina kommentarer men också frågor.
TACK för allt stöd!!
 Lägg gärna en kommentar när ni är här inne för jag behöver er support nu.

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag har skrivit till dig tidigare i bloggen..men nu skriver jag igen. Jag blir så arg på FK som kan hålla på såhär, jag hoppas allt ordnar sig och att du snart kan få en personlig assistent så att du kan flytta hem igen. Tänker på dig! //Mathilda

2009-04-01 @ 08:37:24
URL: http://hoflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0