Oväntat besök i morse =0)

Vakanade i morse utav att Nellie väcker mig vid 9.20 tiden efer mindre än 5 tim sömn....
När jag lyckats tagit mig upp, släppt ut Nellie lagt mig på soffan.
Så hör jag att någon klipper gräset...
Lyssnar en gång till & inser att det måste vara på min tomt.
När jag sen tittar ut inlindad i en filt så ler farfar åt mig & säger god morgon...
Jaha, så detta innebär att jag måste plocka skit på baksidan, då ler han igen & svara ja...
Så på med kläderna ut & börja....

Så nu har jag fin klippt gräsmatta till midsommar =0)

Sen lyckades jag dammsuga av litegrann, för det var en del hundhår...
& i morgon ska jag få behandling utav Anna.
Så då behöver det vara rent i sovrum & vardagsrum.
& hon kommer med tidiga bussen, så lär lägga mig nu.
Mycket trött ont i kroppen & migränen är på g =0(
Ser fram emot att träffa Anna i morgon =0)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0