Måste bara berätta!!

TARZAN HEMMA IGEN!!! =0)     Försvann 13/5 tillbaka natten till 3/7

Nu äntligen har min bebis hittat hem efter 7 veckor & 3 dagar!!
Denna gång var jag mycket osäker på att han skulle återvända hem, trodde att han flyttat eller ha blivit skadad.
Men min granne öppnade dörren fre natt vid ett tiden så kom han som ett skott!
Så morgonen efter kom hon med den glada nyheten att han hade hittat hem igen.

Vad han har varit med om & vart han har varit kan man spekulera i hur mycket som helst!
Men det som förbryllar mig är att han är mager, har halsbandet kvar & inga tovor i sin långa päls?!?!
Han haltade lätt på ena frambenet, men verkar inte vara någon större fara eftersom han hoppar upp på diskbänken i badrummet & sen vidare upp på värmepannan.

Ville hålla honom inne ett par dagar åtminstone, men det fungerade tills idag, när jag hämtat in honom efter 3 gånger.
Så gav jag upp, för jag resonerar så att katter känner bäst själva.
Skulle han inte gå ut, så nu ligger han på framsidan & verkar trivas mycket bra!
Han var borta 2 gånger förra sommaren 1 månad i taget. Så eftersom denna gång blev så länge hoppas jag han stannar resten av sommaren! ELLER ALDRIG MERA GÅR IVÄG!!!

♥♥♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Vad skönt!!!!! Det värsta som finns är när de försvinner. Jag har börjat vänja mig vid att min Saga försvinner dagar i taget. Sedan kommer hon hem och sover ett dygn och är otroligt kelig. Sen sticker hon igen.....

2009-07-07 @ 16:22:11
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0