Känns som om jag har varit borta en vecka....

Känns som om jag har varit borta en vecka, men i själva verket en natt.
Men det är för att jag har inte kommit hem förrän tidigast 23  på kvällen & i fredags var jag inte hemma förrens 03.50!
Sen har jag åkt igen när jag vaknat....

Bilder vi tog i torsdags, sista kvällen Jacken var hos oss...


Jacken med Freja i knät sen är det Frida i bakgrunden & jag.
Det var inte lätt att få till en bild, när Freja hittar på saker hela tiden! Denna var den bästa.


Hittade ett spindelnät på gaveln... Det är häftigt vilket dom små djuren gör!!

Bilder ifrån lördagen när vi badade i lördags...


Här ser ni Nellie simma hon är trivs som fisken i vattnet...


Bazze står & tittar på när Nellie simmar...

Så nu är jag mör i kroppen men har gjort mycket roliga saker, umgåtts med trevliga människor!
Nu var jag en natt hos min lillasyster & hennes mamma som sagt, kom hem igår eftermiddag.
Passade på att  ta en prov tur på cykeln hos F, för hon har en cykel som man sitter rakt upp på & inte som min framåtlutad på en moutinbike.
Det är STOR  skillnad, för man lägger inte tyngden på armarna, ryggen & nacken. Cyklade med Bazze & Nellie i 15 min.
På plan mark, för uppför & nerför går inte!
Men var mycket glad för de, för har inte kunnat cyklat på år!
Men om jag skulle klara ett par sådana turer i vecka kanske så är jag nöjd!
Har ett par turer här där jag bor där jag kan cykla utan att det går för mycket upp & ner sen bra underlag för hundarna också.

Igår kväll blev jag bjuden på middag hos min granne.
Inte heller planerat utan som allt annat så tagit dagen som den kommer & efter min dax from.
Sen somnade jag på soffan vid 23 tiden....



Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Du skulle ha en sån där hybridcykel! Då behöver man inte trampa hela tiden. Suveränt för oss ju!

2009-07-20 @ 18:24:52
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0