Bättre dag idag...

Hej hej....
Har förökt med min dator men, mitt virus program fungerar inte!
Morr!!!
Det bara vill inte, så nu sitter jag hemma hos min syster & uppdaterar.

Igår så var min dag helt åt skogen, pappa väckte mig vid 11 tiden för att han bejövde hjälp med barnvakt åt F.
Släpade mig till gården för att hjälpa dom & då menar ja SLÄPADE!!  Men klarade en timme sen var jag deck!
Så la mig på soffan, somnade & vaknade vid 18.30 tiden igen.
Då känndes det lite bättre i kroppen, skönt.
Planen för kvällen var att grilla & bada tunna.
Vi grillade över öppna elden, medans badtunnnan skulle bli varm. Men den blev aldrig varm så jag kunde bada tror att tempen nådde 30 grader, men för att jag ska bada så ska det vara 38-40 grader...
Så efter en låååånng väntan gav jag upp.
Då hade klockan hunnit bli 03.40!
Så var hemma vid 5 tiden på morgonen, tog en dusch sen sängen.

Morgonen efter eller mitt på dagen så ringde min lillasyster & ville att jag skulle hälsa på.
Vi hade pratat om det & så eftersom det var fint väder & ja inte orkade packa mig ner till stranden så tog jag tillfället att åka dit.
Nu sitter jag här, vi ska titta på film men vet dock inte vilken än...
Vi tog oss ner till havet där hundar & vi badade....
Sen eftter det grillade vi kyckling, sååå gott!
Ja stannar kvar över natten i alla fall, så långt har vi planerat nu.
Men nu ska jag ta & vara social med Felicia & hennes mamma.
 
Hoppas att mitt  virus program fungerar i morgon, så har inte kunnat maila eller kollat mailen på ett par dgr..
Jobbigt!!!
Men då vet ni om jag inte har svarat eller så....

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Mamma med Mera

Jobbigt att det strular med virusprogrammet. Jag läser din blogg varje dag, men har inte alltid orken att kommentera, har varit så trött på slutet. Har såna problem med nacken, det är som att det är nån inflammation från nacken och ner i ryggen och det gör även ont i käkarna. Dessutom har mitt bäcken pajat, kan knappt ta mig fram :( Ska till sjukgymnasten på tisdag. Ska bli grymt skönt att komma igång med kroppskännedom igen. Min sjukgymnast är intresserad av såna sjukdomar som jag har så jag ska visa henne filmen om EDS. Jag hoppas att hon vill se den och lära sig mer. Så att jag kan få lite bättre hjälp. Det är så jobbigt att inte kunna göra det man vill.



Känner igen mig i dig när du skriver att du bara orkade med 1 timme och sen sov i flera timmar. precis så är jag oxå nu. Igår la jag mig kl 13 och sov i 4 timmar och det var knappt att jag orkade stiga upp och äta middag med familjen.



Hoppas att du får en trevlig söndagkväll och att ditt internet kommer igång igen.. eller va det virusprogrammet? ja du ser ju vilket minne ja har hihi!



Kramis Pia

2009-07-19 @ 17:18:10
URL: http://pia.sakerochting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0