Tänk vad solen kan göra....

Äntligen vaknar man & det är SOL ute =0)
Tänk att så lite som solen kan göra en på bra humör!
Men klockan var lite väl tidigt för min del vilket inte Nellie tyckte...
Så upp & hoppa tyckte hon, men har inte så mycket val....
Men la mig på soffan ett tag & slö tittade på tv, funderade över om det var stranden väder, men behövde inte göra det så länge förns E ringde & frågade om vi inte skulle åka ner till stranden...
Så vi tog oss dit, vi var dom enda som var ifrån byn, resten var sommargäster...

Men det var inte så varmt så man kände sig tvungen att bada, men hundarna skulle få det såklart!
Men helt plötsligt var jag i fast jag hade bestämt mig för att inte bada....
Så kan det gå, ja det var ingen som puttade i mig, utan jag gick i helt själv.
Men det var inte kallt när man hade doppat sig, utan skönt.
Sen var det skönt efter ha legat ett par dagar att få komma ut i solen..
Man får ju passa på medans man kan, eftersom sommaren är ju inte så lång i Sverige....

Ska gå över till grannen nu, får se om vi hörs senare annars blir det i morgon..
Hoppas på standväder då oxå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0