Svullen över en kota, vad gör man?!?!? Farligt?!

Hej hej på er....
Idag har jag inte haft ,ycket för mig...
Utan dagen har bara gått, men klev upp tidigt eller vid 9 tiden ,em somnade inte förns 04.00 så  man kan ju lugnt säga att det var en sombi som klev upp!!
Tog en vilopaus redan efter frukosten, & resteeen av dagen har jag bara tageeit den som den har kommit.

Kom ihåg att ringa min läkare =0)
Det var dukitgt utav mig tycker jag =0)
Med tanke på hur mitt minne kan vara ;0)
Tanken idag med samtalet var att jag skulle meddela hur medicinen jag börjat med påverkat mig om det är posetivt, negativt eller inget alls.
För att veta om jag ska fortsätta med den, än är det för tidigt att säga hur den påverkar mig, för känner ingenting utav den. Så kommer fortsätta med den.

Har varit svullen över ena kotan nere i ländryggen nu övcer en vecka, den som normalt aviker ifrån ryggraden.
Ddär jag har en utbuktning eller äldersförändring eller vad man vill kallla det...
Men som det är nu känns den inte ens pga utav svullnaden. Men vet inte vad man kan göra för det? Vet inte om det är farligt eller om det är inflamation bara?!
Har nu i alla fall talat om det så det blir dokumenterat, vilket är MYCKET viktigt att göra! Med allt så man vet vad som händer med kroppen & för fortsättningen i behandlingen.

Nu känns det som min rygg ska gå av så sitta upp kan ja inte längre göra!
Och min morgondag kommer bli mycket lång, är bokad hela dagen med roliga saker.
Även ska jag upp tidigt....
Så nu blir det kudden....


Kommentarer
Postat av: Katta & Doriz

Det är nog "bara" en inflammation.

Lustigt: min fjärde kota nerifrån är förstorad och nästa dubbelt så stor som mina andra. Likadant på min pappa som också har EDS.

2009-07-25 @ 20:05:16
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0