So do you think you can dance, är sjukt bra!!

Jag har tittat på mitt favorit program som är "so do you think you can dance"
Det så så sjukt bra!!
Längtar efter att stå på dansgolvet varje gång jag ser dom, det är en av mina drömmar att bli professionell dansare.
Men åren börjar ticka iväg, men idag skulle jag nöja mig med att kunna dansa någonting.
För det är en grej som får mig att må riktigt bra!

Sen var jag över en snbbis till min ganne, men nu är jag helt slut!
Ryggen känns som om den ska gå av!
Så dax att krypa i säng nu...
En lång dag har det varit, & har saker inbokade varje dag nu resten av veckan. Så lär ta vara på stunderna som finns för att vila...

Sov gott, dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0