Öm överallt, sen har man inte tabletter nu...

Idag har jag legat på soffan hela dagen..
Öm i alla musklerna & har nog sträckt mig i hö. lårmuskeln, för har svårt att stödja på det...
Hade bestämt att jag skulle återhämta mig idag, både ja & hundarna behövde bara vara.

Fick ett samtal gjort till min läkare i alla fall, men hon ringer inte upp förns i morgon..
Ska ju börja med min nya medicin, men vet nte hur jag ska ta den?
Men när min kompis skulle hämta ut medicinen så fanns inte den, utan Tradolan var det som var istället.
Det ska ju vara samma säger dom i alla fall...
Skulle få Nobligan iställer för Lyrican ja åt, sen håller jag på att trappa ut dom andra också.
Vilket gör att jag har mer värk just nu, för det blir som ett glapp...
Sen är det där med remissen, vet inte hur länge man behöver vänta för att få komma dit...

Nu ska jag försöka få några timmars sömn, för det behöver min kropp...
Sov gott, dröm sött



Men som sagt gör ingen grej utav det utan tar dagen som den kommer & gör det ja känner för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0