Fika besök idag!

Idag har det varit fullt ös...
Hade lovat Lisa att passa Freja (4år) eftersom hon låg hemma sjuk.
Vaknade utan huvudvärk idag, vet inte när det hände sist??

Rebecca & Tyler skulle komma vid 14 tiden så när jag hade bakat, duschat klart så åkte jag för att hämta Freja.
Freja tyckte det var spännande att det skulle komma en att leka med. Men eftersom Tyler är drygt ett år så blir det inte som Freja hade tänkt sig. När hon försöker leka så blir det mer att Tyler förstör mer än vad han tillför...
Vilket inte är så konstigt, men inte alltid lätt att förstå när man är mindre....
Bjöd dom på kladdkakan som jag bakat, vi babblade massa skit.
Det stämde att vi inte setts sen i okt på deras födelsedag.
Sjukt va tiden rinner iväg & man förstår inte ens knappt vad man gjort.....
Ja vi får hoppas att det inte dröjer lika länge tills nästa gång!!

Freja gör ett försök att bygga ett torn & Työer ska försöka hjälpa till...
Tyvärr inte den bästa skärpan, men tog med mobilen...


Nu har hon lyckats med alla klossarna & med Tylers hjälp!


Frejas fina grimaser :)


Vi har en bra deal, jag gillar att göra flätor & Freja vill ha flätor.

                                     
Sen var det hemgång för fröken, så när jag hade kört hem henne vart jag bjuden på middag hos pappa.
Very nice, slapp jag bekymmra mig om det :)

Inget planerat inför morgon dagen, ev ska Freja komma ett par timmar.
Beror på hur jag känner mig efter denna dag i morgon.
Hoppas att få träffa min kärlerk i helgen, vet inget än??
Nu är det time för kudden...
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0