Tur att det finns medicin....

Vet inte vad jag ska säga längre....

Idag är det ingen bra dag alls!!
Tog nyss medicin för att kunna somna inatt, så får se om jag hinner skriva klart inlägget innan jag somnar...
Det brukar ta ganska fort & man blir dåsig...
Inte hänt någe spännande alls i mitt liv idag, tråkigt men sant.
Haft mycket ont i ryggen så då kan man inte göra så mycket heller...

Det här med min arbetsträning verkar dra ut på tiden, AF ringde idag & talade om att hon & rektorn på Rådmansöskola ringer om varandra hela tiden. Så vet inte när det blir av??

Igår ringde killen ifrån verkstaden & hade dåliga nyheter. Det var bara ett av vinterdäcken som var användbart!
Vilket betyder att jag behöver hitta 3st däck, bättre begagnade.
Sen fick jag veta av Niclas att man inte kan ha olika däckmärken på samma axel. Så nu behöver jag 4st däck, om man inte hittar i samma märke.

Ja alltid  är det någonting.....

Ledsen för att det inte blir så mycket vettigt idag, men hoppas på en bättre dag i morgon tisdag.

Puss på er alla & sov gott  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0