Ny vecka... ...

Ny vecka...
Huvudvärken kvarstår, Kunde inte sov i natt, somna si sådär fram emot 03.30....  Hade mycket ont i ryggen oxå så det gjorde ju inte saken lättare att kunna somna. Skulle behöva få nåt som jag kan ta till natten när det blir så. För när jag inte kan sova blir hela dagen efter förstörd! Dessutom så den enda gången min kropp vilar är i liggande position, har jag då så ont vilar kroppen inte alls. Inte kul!!! Trött på huvudvärk, vet inte hur det känns att vara fri i från den, har det mer lr mindre hela tiden. Har tabletter av olika former men inte alltid dom hjälper. Beror lite på vad för huvudvärk jag har för dagen, och vad jag har gjort...

Har i alla fall pratat med Niclas och vi har missförstått varandra, ja tog för givet att han tänkt att bo här under veckan. Men det hade han inte tänkt på, utan tänkte komma först till helgen. Men vi får se, det är inte omöjligt att vi ses under veckan. Hoppas!!! LÄNGTAR...... <3

Har suttit och kollat igeonom korten, tänkte byta ut en bild ur en tavla i vardagsrummet och sätta flera små bilder. Vill ha lite förnyelse, Men vet inte riktigt vad ja ska ha för tema, om man kan blanda färg och svartvita?
Vi får se va det blir.... Kanske lägger ut en bild sen om det blir bra :P 
 
Hej så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0