Nu har jag bättrat på bloggen :)

Nu har dagen gått, ja låg hela förmiddagen i huvudvärk. Tog citodon sen som gjorde susen :) Men nu är den tyvärr tebax, så får nog ta nya nu inför natten ;)
Gick en lång promenad i det fina vädret med Bazze, Nellie och Elin. Underbart skönt!!

Har fått hjälp av Elin idag att designa min blogg, blev mycket bra. Beskriver mitt liv bra tycker jag.
Lite kvar men en sak i taget.
Nu har ja varit till farmor och farfar med Sandra, vi vart bjudna på tacos :) Så nu är man mätt...
Har tittat på mitt favorit program, Let´s dance ikväll. Kul att det är igång i gen :)
Eftersom jag har ett brinnande intresse för dans!
Har dansat tidigare men ett uppehåll nu pga av min EDS. Kroppen vill inte, får se om jag kan komma igen sen! Det är mitt mål i alla fall, till den mån det går.
Min pojkvän Niclas vill INTE dansa så får hitta en annan partner :( Men man vet aldrig ;)
Han håller sig till musiken, vilket han gör mycket bra så är nöjd ändå <3 Finns inte mycket som slår när man får lyssna till när han spelar och sjunger!! Love it <3

Nej nu ska jag göra Sandra sällskap till Göta kanal 1, kult film. Den tröttnar men aldrig på...
Må så gott så hörs vi i morgon.

PUSS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0