Jobbig morgon....

Vad svårt de ska vara att komma upp på morgonen..... Kroppen bara vill inte!!
Men det var mycket igår, först var jag och Elin (min granne) upp till stallet. Där pyssalde vi med Tempus och Ayla, Ayla ska ridas in, så sadel på henne och Tempus som sällskap gick vi ut på en promenad. Där var oxå Lisa (pappas sambo) med och Prisse som hon tömmkörde. Sen så klart Bazze och Nellie :) Efter det var vi tvungna att åka till vetrinären för att hämta hundmat som tog en all evighet, sen gärnet & laga mat. För att pappa, Lisa, Fille och Felicia skulle komma på middag. Så fullt upp kan man säga, allt gick i ett.

Nu idag behöver jag sätta mig och kolla en plats där jag kan tänka mig att arbetsträna på. Kommer aldrig till skott med det, skjuter bara på det. Sen har jag min bil som har stått nu i 7månader som jag måste fixa. Där är det bromsar som ska bytas och den ska besiktigas. För att sen kunna sälja och köpa en billigare bil, som oxå har skjutits upp hela tiden! Men ska ja arbetsträna måste jag ha en bil!!
Svårt det ska vara att ta tag i saker på en gång.... Jaja det är bara att ta tjuren vid hornen.

Får se sen senare idag hur det har gått med jobb och bil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0