Första semlan för i år..

Ramlade omkull när jag var ute & gick i går som sagt, vilket  inte känndes så mycket då.
Men idag kan jag knappt röra mig!!
Mycket ont i ryggen , rumpan & höger arm.
Hade sjukgymnasten idag, hon undrade vad jag gjorde hos henne när jag hade så ont?!?
Men fick förstahjälpen, hon gjorde ultraljud på det väsrt utsatta området.
Så blev lite bättre för stunden, men går på citodon som jag fyller på var fjärde timme.

Besiktade min bil idag, den gick inte igeonom, 3 st saker som måste återgärdas!
Det var inte ens några större grejer, har inte råd med en ombesiktning!!
Men eftersom inte jag vet så måste jag lita på andra som kollar bilen.
Så det ska ske inom en månad.
 
Skulle inte till sjukgymnasten förns kl 10.30 så då hann vi med en fika, jag Åsa & Leo. Mycket trevligt!
Första semlan för i år :)


Trots min onda kropp var jag ju tvungen att uträtta mina ärenden som jag hade.
Fick iväg mitt blodprov för mjölkallergi, så får väl veta om ett tag.
Men har inte så stora förväntnigar på det, eftersom hela mitt liv har det varit så att inget har visats på prover lr röntgen.

Bilder ifrån fikat idag..


Leo vid fikat idag på flygis


Mycket nöjd med att få äta upp mamma´s semla  :)
Han är inte dum heller, byter ut den mot en macka.


Sen måste man ju spexa lite oxå..
Men den är inte i näsan som det kanske ser ut, utan i munnen.

Sen åkte vi ut mot stallet för att rasta våra hundar.
men oxå för att jag &  Åsa skulle få en påtår... :)
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0