Hel dag i soffan, bak mitt i natten....

Nu har hela dagen gått...
Jag lovade att lägga upp kort på bloggen, har jag gjort det då. Nej!
Jag har inte gjort mycket annat heller...
Har inte ens varit ut & rastat hundarna, utan det har dom fått gjort själv på lina på baksidan..
Sov in på halva dagen, sen åt jag frukost eller vad man ska kalla det??
Sen somnade jag om på soffan...
Vaknade upp vis 15.30, så man kan väl dra slutsatsen att jag var trött.

AF ringde idag, hon undrade hur det gick på  min arbetsträning.
Jag sa som det var, trivs med banrnen & kollegorna.
Men har alltid ont i huvudet när ½ tiden har gått.
Så om det inte blir bättre ska jag ta kontakt med läkaren.
Fortsätter än så länge som jag gjort.

Vart godissugen nu på kvällen, men det fanns INGENTING hemma!!
Så jag ställde mig å bakade kakor, dom som jag hade ingredienser till.

Så det blev Märtas skurna chokladkakor.
Var inte säker på om jag skulle skära dom innan eller efter gräddningen.
Men efter första plåten så insåg jag att det var efter, eftersom degen flöt ihop igen.
Sen stod det i receptet att man skulle ha ugnen på 200 grader, men då vart dom brända.
Så till plåt nummer 2 så sänkte jag till 175 grader. Då vart dom perfekta :)


 
Så här såg dom ut när dom kom ut ifrån ugnen.

Försöker ladd up fler bilder men det vill inte alls nu!
Blir sååå trött....

Nu ska jag dokumentera i min loggbok som jag har slarvat med.
Sen måste jag lägga mig, har mycket i morgon.
Bl.a är det sista hemma matchen i bandy för sesongen.

Sov gott, dröm sött!
                                                                                                                                                                                                                               


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0