Ännu en fredagskväll slut...

Nu är det kväll igen, fattar inte vart mina dagar tar ivägen...
Har ni samma problem??
Men idag har jag packat för morgondagen..
Jag ska till stora staden :) Stockholm...
Blir borta över natten så är inte säker på att jag hinner blogga i morgon..?
Men annars gör jag det så fort ja kommer hem på söndag.

Måste upp tidigt i morgonbitti, åker hemmifrån redan kl 07.30. Så det är redan sent, sov inte mycket natten som va heller.
Åsa kommer bo hos mig med hundarna & Tarzan, så det känns tryggt.

Nu är ännu en fredagkväll slut & Let´s dance har varit.

Tycker det var bra, men väldig spridning.
Några är mycket duktiga som ex Morgan, Laila, Magnus. Sen har vi KItty & Carl-Jan som inte är så mycket att ha.
Eller vad tycker ni??
Gjorde ingenting att Hasse åkte ikväll.
Gillar honom som person men inte som Let´s dance...

Har pysslat ikväll med kort, som jag ska ha i morgon.
Lägger ut bilder i sen...

Nu måste jag sova om jag ska överhuvudtaget vakna i morgon.
Tacksam om ni lämnar förslag namn på min & Åsa´s pysselhörna...
Kram på er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0