Bok tips!

Idag har det ite hänt mycket i mitt liv!
Vet heller inte vad jag ska skriva om?!?!
Är helt tom i huvudet....

Har i alla fall fått ut min julgran idag, äntligen!!
Klädde av den mycket försiktigt, för att så lite barr som möjligt skulle hamna inne. Men när jag fått den ända fram till altan dörren så tar 2grenar i dörrposten, & ALLA barr rasar av!!
Inte alls kul, så då var det bara att börja sopa inne & ute!!
Men nu kunde jag stryka ytterligare en grej på listan.

Har varit över till min granne Laila idag. Blev bjuden på fransk choklad tårta.
Mycket trevligt!
& vi har som vanligt alltid massa att prata om.
Tack Laila!

Nu ska jag hoppa i säng, ska börja läsa en ny bok idag.
Skriven av Anders Hallgren som jag lånat av min vän Åsa.
Rekommenderar denna hundinstruktör varmt!


Får se om jag får lite insperation igen....
Behöver det just nu!
God natt, sov gott...
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0