Lyckad träff med KASAM gruppen!

Nu idag har jag som sagt varit & träffat mina goda vänner.
Det är så skönt att se alla igen!
Tack Karin ännu en gång för att vi fick vara hemma hos dig!

Skänker även en varm kram till Annika!
Ta hand om dig!
Hoppas vi kan ta träffen hos dig en annan gång.

Det var mycket prat som vanligt & många skratt.
Kaffe & massa fika....
Kladdkakan vart godkänd :)
Vi sågs i 3 timmar, det känndes som om det var 1½ timme, tiden gå rmycket fort när vi ses!
Men det är ju posetivt, för det betyder att vi har kul tillsammans.
Vi har bokat ett nytt tillfälle om 4 veckor, som också är en fradagen den 13...
Lustigt att det faller sig så!
Vi får se vad vi hittar på då.

Nu ska jag iväg igen till Norrtälje... Så ska göra mig i ordning.
Men

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej och tack för din varma kram jag fick.Lite längre fram kan vi ha träffen hemma hos mig.

Var rädd om dig

Kram Annika

2009-02-14 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0