Första dagen avklarad!

Denna dag känns det som att det har gått i 190!!

Hade ju som sagt min första dag på min arbetspraktik idag.
Allt gick mycket bra, kännde mig mycket välkommen av ALLA!
Det visade sig att den handledaren jag har, visste jag vem det var sen tidigare.
Jag har nämligen träffat henne för ca 8-10 år sen, då ja var med i scouterna.
Hon var med som ledare vid ett tillfälle.
Sen var det flera andra jag oxå kännde igen, även barn.
Dom var mycket lättsamma alla.
Vi bestämmde att jag kommer jobba måndag, tisdag & torsdag. Vi får se om det fungerar, var inte så stor mening att vara där på fredagar eftersom det är så lite barn då. Men fördelen med det är att jag har ledigt sen fre, lör & sön.

Vi var ute såklart i det fina vädret, men det vart jobbigt efter ett tag när man bara står rätt upp & ner.
Jag är ju så fryssen av mig oxå. Dom 2 första timmarna gick fort, den sista var trög...
Hann hem & vila en liten stund, för att sen svida om & åka igen. Så kom hem nyss, kl är nu 23.06
Så efter detta inlägg blir det bums i säng för att sen tälla veckarklockan & kliva upp för att åka till sjukgymnasten.

I morgon ska jag även träffa min kurator, det  är första gången.
Får se om hon kan hjälpa mig, med lite av div.?
Det är ju så viktig att det stämmer oxå om ni förtstår vad jag menar?
Det har ju hänt tidigare att man träffat någon som man inte går ihop med, av olika anledningar.
Men det får jag avgöra i morgon som sagt.

Halkade IGEN nu när jag skulle få in Nellie i bilen. Värst vart det för hö. handled som jag tog emot mig med mest.
Så vi får se hur det blir i morgon....
När jag får råd, ska ja FAN köpa ett par broddar. Less på detta nu!!!

Nej nu blir det sängen nästa!
Vi hörs i morgon, sov gott  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0