Varit i pulka backen

Fick kliva upp tidigt idag som sagt, vilket inte är en hit för mig. Det tar sådan tid att komma igång på morgonen & överhuvudtaget att komma upp... Det 'är tur att hundarna oxå är trötta den tiden på morgonen, så dom inte far runt som urväder...

Men efter ha snoosat i 45 min så klev jag upp, mem kan inte säga att jag var vaken. Tog en dusch så det skulle bli lite lättare att hålla ögonen öppna. Klockan 8.15 kom Ruedde & hämtade mig, jag har ju fortfarande ingen bil så kommer ingenstanns. Men hon skulle jobba idag & behövde någon som såg efter hennes barn.

Så det är klart att ma ställer upp är man kan, dom barnen är så stora oxå så det är mest att man finnas & kan fixa maten. Vilket gör det lättare för mig. Nästa gång är det jag som behöver hjälp med hundarna. så det är skönt att man kan ge tillbaka oxå när hon har hjälpt mig.

Vi var ute en sväng på promenad, gick hem igen & hämtade pulkorna, så nu har vi åkt i påulka backen & hundarna har fått springa av sig.

Ska snart äta en sen lunch, måste kolla potatisen nu så den inte kokar över. Men återkommer när jag kommit hem med bilder ifårån pulka backen :P

Hoppas ni har haft en bra lördag oxå? Kankse oxå åkt lite pulka?

KRAMIS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0