På upptäcksfärd...

Jag & Elin skrattade åt Jane igår som hade konstiga saker för sig, utforskade nya ställen & underhöll oss...

Hon klättrade upp under handduken till "hundkroken". Sen satte hon sig på den som är dryga metern över golvet & balanserade.

Jane på upptäckningsfärd...


Ja som ni ser här är hon på G... ser full i fan ut...

 
Här ser det ut som hon har en säkerhetssele :)


Ska jag våga hoppa upp?... Klarar jag det?


Nej jag hoppar ner i stället, eller?...


Kanske om jag ställer mig på tå :)

Men det vart inte så, jag fick hjälpa henne ner...

När jag sen ska lägga mig & kommer in i sovrummet så får jag se något jag blir glad över... :)



Där ligger Tarzan & Jane.. Så skönt att dom kommer överens! När dom är glada är jag glad!
FRIENDS ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0