Mycket fika idag, känns som de blivit en vana nu :P

Idag var Ruedee & barnen här på fika.

Det var mysigt så här i det tråkiga vädret... Hon hade med sig sån där god längd wienerbröd med blåbärssylt i.. MUMS! Dom har inte träffat Jane heller, så idag vart det tillfälle att göra det. Dom lekte med henne & Ruedee vart sugen på djur igen.. Tänkte smuggla med Jane hem.. Men tyvärr är hennes son allergisk :(

Synd för dom gillar djur så mycket & är så goa med dom. Men dom får låna mina ibland, så dom får lite av den dosen i alla fall.. & det är gratis ;) Som med barn lånar man när dom är snälla & glada sen lämnar man tillbaka dom :)

Hahaha, nja inte riktigt så. Men man brukar ju säga så...

Sen var det dax att fira min bror Jonas igen, denna gång med pappa & släkten på den sidan. Vilket inte är normalt att vi delar upp det. För vi brukar fira oss på samma dag & mina föräldrar kan umgås utan problem. Det är MYCKET skönt tycker jag, för det underlättar & man kan ha kul tillsammans. Men som sagt denna gång föll det sig så att vi fira på olika håll.. Men mera tårta & fika bröd då ;)

Farmor hade gjort smörgåstårta!! MUMS!! Men tyvärr inte någon laktosfri denna gång. Och jag kunde ju inte låta bli så klart:(

Så nu har man ont, kramp & är uppsvälld i magen... Inge kul :( Så ska lägga mig nu för jag mår oxå illa... Det har väl gått över tills i morgon när jag vaknar. 

För i morgonbitti ska min syster Sofia lussa i skolan. Så det blir en tidig morgon. Sen är Elin med i stadens Luciatåg så ska se henne i morgon på ICA. För det är enda gången dom lussar "officiellt"... Blir fika då oxå 2 gånger... :D

God natt ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: HAHA, de blev donken! ;) men shyyy, mamma vet ingenting ;) <3

2009-12-10 @ 19:33:20
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0