Julpyssel, istället för en krans

Har äntligen kunnat göra färdigt mitt hjärta idag.

Har tidigare år gjort en krans av granris att hänga på dörren. Men har velat haft ett hjärta & i år köpte jag ett. Så mina apelsiner som jag har torkat tänkte jag använda till att dekorera med... & idag var dom äntligen klara att använda :D

MATRIEL



Hjärta av mossa

Torkade apelsin skivor

Prydnadsnålar

Dekorations lingon

Färgad & torkad "kvist"

Synålar

Kanelstång

Sy-tråd

Jag har lindat "kvisten" runt om, fäst den med synålarna. Satt ditt apelsinerna med dekorationsnålarna & lingon. Gjort en rosett utan "kvisten" håller ihop den av sy-tråd, fäster kanelstången med en dekorationsnål.

(Stjärnorna på nål använde jag inte sen)

RESULTATET



Flyttade om nålarna efter denna bild, men fick ingen bild på det tyvärr....



Mycket nöjd! Om jag får säga det själv...

Lycka till!

 





Kommentarer
Postat av: Elin

sv: åh sötaste Madeleine. Vad glad jag blir!! :) Jag är riktigt nervös. Jag ringer dig direkt när jag har fått ett resultat!!



Tack såå mycket.

Jättefin "krans" hihi:) puss på dig <3

2009-12-03 @ 07:17:36
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har läst lite på din blogg och om dina sjukdomar. Men jag har en fundering, idag till exemepl har du gjort 6 blogg inlägg, samt pysslat. Du kanske kunde använda din energi till att arbeta några timmar istället. De var bara en tanke jag hade.

2009-12-03 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0