Vilket väder! Går dagen, ber om ursäkt...

Vilket väder!!!
Ja fick njuta av det i solen i bikini i ca 1timme igår...
Kan ju nu mera ha hundarna lösa & koppla av tack vare mitt stekaet =0)

Sorry för att jag inte skrev igår, men gjorde ett tappert försök. Men saken var att jag inte kunde sitta upp så skulle göra det i sängen, då datorn överhettades!!
Så hann svara på kommentarerna, men inte skriva ett inlägg.
Ber om ursäkt för det!!

Hade en mycket trevlig kväll igår, träffade mina vänner, åt god mat & efter det fika..
En massa prat, fick komma iväg träffa posetiva människor.
Även om man känner som att man blivit överkörd av ångvält dagen efter så är det värt varenda sekund!!

Love Madeleine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0