INGA PENGAR!!! Men kontakt med.....

Ja, inte så stor skillnad....
Sovit större delen av dagen sammanlagt blev det 13timmar i natt & 2½ timme på eftermiddagen...

Farmor var över en sväng för att hjälpa mig med disken....
Fan man orkar ingenting...
Var helt slut efter hon hjälpt mig & efter hon hälsat på så somnade bums...

Ja ni ska ju  inte tro att det har kommit in något sjukintyg... Får åka dit å sätta mig där tills jag har ett i handen, men det hjälper ju inte eftersom det är ju försent för att pengarna ska komma in i tid.
Hur löser man det när man är ensam i huhållet...?!?
Skicka räkningarna till läkaren som inte skriver intyget!...

Trött på det här nu!!...

Har fått upp en mail kontakt med min mormor & morfar, vilket är mycket kul!
Försökte med tradtionell post men svaren vet jag inte vad dom tog för omväg.
Men nu går det bättre...  ;0)
Vi bor inte i samma land, så därför ses vi inte så ofta =0(
Mycket tråkigt!!!
Varje gång man pratar i telefon som inte blir så ofta tyvärr, så har man så mycket att säga så det blir en snabb uppdatering. Aldrig det vardagliga, de saknar man mest av allt!
Fira födelsedagar, högtider osv....
Nu är ja den som har tur & fyller när dom brykar komma hem så ja brukar bli uppvaktad, men de är väl ja då också av alla.
Sen vet ja inte hur mina övriga i familjen har kontakt eller släkten? Men ja gissar att ja har mest kontakt med dom i min familj. Men är mycket glad för det, det är mycket kul att ha mail kontakt för då blir det oftare. Man kan skvallra om vad som händer här också ;0)

Nu är klockan åter så där mycket igen... som ja lovade mig själv att den inte skulle bli!
Så dax att natta....

Love Madeleine ♥

Kommentarer
Postat av: sussi

hitta hit via Mamma med Mera. Dessa intyg. De sjukt du ska vänta räkningarna betalar inte sig själv!

2009-04-24 @ 07:52:59
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/
Postat av: Katta & Doriz

Kolla om mitt mail kommit fram eller om det försvann igen...

Tror jävlar att jag snart sätter mig och ringer åt dig! Stackare!!! ´

Försök koppla bort tankarna på allt trist nu över helgen. Hela landet ska ha fins väder och värme.

Och du, kontakta socialen! Tror du kan ha rätt att få hjälp därifrån redan innan.

2009-04-24 @ 19:08:05
URL: http://www.kattarina.se
Postat av: sussi

bloggsvar: Vilken miss från sjukhuset att inte skicka med sjukintyg!Att inte få pengar ger ju en stress.Jag efterlyst min makes pengar då han hade VAB i februari. Då ringer de och säger de måste ha in ett sjukintyg på sonen eftersom han låg på sjukhuset. De hade ju kunna skicka ett brev redan när de börja handlägga är ärendet :( Men fkassan är nötter. Jag har bråka med dom så de har bytt antal handläggare för mig. Först bråkade jag om rygginstitutet och fick svaret att jag hade då jobb så de betalar inte de. När jag vart arbetslös så säger de att de inte betalar de åt arbetslösa..

2009-04-26 @ 00:01:17
URL: http://mittguldfiskminne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0